Måndag - en hyfsad en.

Idg var det som en vanlig måndag som helst dock så fick jag reda på att det finns en hjärtlös människa som vill ge min klass 5 1/2 timmars matte. SÅÅÅ INTE OKEJ.

Även om det smått förstörde allt så fick jag en liten överraskning av min syster när hon kom till skolan och väntade på mig. Det gjorde min dag .Var med henne en stund där vi gick och pratade om en hel del och en massa skratt blev det också.

Nu borde jag fixa en massa saker till imrgon och sedan lägga mig , om jag är en duktig flicka ska jag nog se ännu mer PLL...

QOlynK on Make A Gif, Animated Gifs

Simba <3 Nala , you know it's true. I was made for you !

Moa skriver:

Svar: Jag har en Nikon D3100 :)

Jasmin - Halmstads största blogg. skriver:

Hejsan hur mår du idag? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar