We’ll always have Bourbon Street

Sorry igen för seg uppdatering men har försökt göra på högsta gas nu när det är så lite kvar av terminen kvar,men men.
Efter att äntligen fixat den nya datorn så den funkar fefri,pluggat lite för provet på tisdag som har mig asnervös,sett lite TVD avsnitt för att fira Ian Somerhalders födelsedag idag. Min underbara favorit badboy/man fyller 34 idag. Jao,liten stalker men ändå :3 Så ska jag nu drycka vaniljte med mammi och bara ha det mys på en lördag. Det känns gyffsat att det är bara 8 skoldagar kvar,63 dagar tills jag och Jacqueline ska på Melodifestivalen,148 dagar tills London och 186 dagar till Malaga. Jag klagar inte på edt kommande året iallafall. Och så som jag har längtat så är det 285 dagar tills jag blir 18 (läs ''vuxen''). 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar