Lyckan på högsta möjliga grad!

Denna dagen har varit helt otroligt ...bra! Började med att lärarna skulle börja boka biljetterna till Lonodon och Gud varje gång jag tänker på det så ryser jag,företaget vi har med klassen börjar sättas igång äntligen,såg det nya avsnittet av The Vampire Diaries och satans vad jag grät som ett litet barn. De sista 15-10 minuterna satt jag och kunde nästan inte andas.. Sedans var det muntligtprov på matten. OCH JAG MODDAFU**ING KLARADE DET!!!!!!
Skriket jag och Alexandra av lycka var helt satans priceless och Emma var så söt att hon fällde en liten tår. Såklart kunde jag inte heller låta bli att släppa en liten tår.
 
Inga mer ekvationer,inga mer diagram,inga mer kordinationsystem...INGEN MER MATTE!!!! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar