That one place.

Den lyckan du får i kroppen när du får veta av mamma att hela familjen ska mötas på våran gamla favorit-camping plats, jag tror sist jag var där så var jag runt tio skulle fylla elva eller något sådant. Och anledningen till vi slutade åka dit tror jag var att min en av min pappa's närmsta vänner gickbort så då slutade vi åka dit och det händer faktiskt ibland när jag i min alldeles egna lilla värld att jag tänker och drömmer mig bort dit. Det var så fint. Vattnet som var så skönt.Fiska krabbor.Mitt allra första getingstick.Familjen och umgänget var helt underbart. Det var som mitt barndomsställe. Jag älskade det stället,har saknat det. Hoppas verkligen det är lika episk som jag minns det för nu ska jag tagga sönder till imorgon genom att titta på det senaste PLL avsnittet och sedan sova.

Btw. Dagen har varit en aning konstig om jag får säga det själv,jag åkte till skolan för att vara dr vid åtta men slutade redan vid nio/halv tio...så vi gick ner till Viskan och hade en allmänt bra stund. Sedan åkte jag hem och gick till poolen med min broder och sist men inte minst gick vi på en grillfest. Jag klagar inte ^^



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar