''oh don't look at me with those judgy little eyes!''

Seg uppdatering. I know. Men det är mest nu när skolan har gått igång igen och jag vil mest fokusera på det,och om man bortser skolan så händer det ganska mycket med tillräckligt så jag inte hänger med direkt.
Idag så fick vi skriva en egen skräckhistoria på Engelskan och jag fick världens inspiration av Shaak men sedan kom jag på att jag skulle skicka in den så det var inte så smart om jag körde på den idén,så jag körde på en annan och om jag får säga det själv.Så tror jag att den är ganska okej även några dagar är jag jättekreativ och kan brainstorma med vad som helst och andra dagar som idag så var jag nog världens okreativaste människa på denna jord. Det kändes riktigt surt när jag vet att jag kan skriva hyffsat. anyway...Annie har vart på mig lite nu för jag inte sett det nya avsnittet PLL och bara för jag är en ganska duktig flicka hade jag tänkt att göra det nu. Min,Elin och Annie lille tyske darling fyler tydligen år i avsnittet sååååå...med andra ord. YESSSSSSS....



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar