a drop in the ocean

Nu är sommarlovet slut och vet inte om jag ska vara glad för det eller om jag vill att det ska vara längre så jag kan få bara tänka och andas ut. Men men...nu ska jag duscha och sedan se om jag kan se det nya avsnittet av PLL.

Den sista dagen av sommarlovet av varit rent av chill!

Jag har nästan bara solat,läst,lyssnar på musik och varit en liten stund med Lovisa. Nu är det den härliga stunden när man vet att imorgon ska man upp redan vid halv sex istället vid tolv och istället för att gå till poolen tar man bussen till skolan.

Jag skall dock inte klaga över detta sommarlovet! jag har varit i Spanien :3(som förhoppningsvis jag ska till nästa år igen),har badat,har solat,har shoppat,träffat kompisar,varit i Borås, Vänersnäslägret,lyssnar på musik,varit med syster,varit med Lovisa,varit i Göteborg och tittat genom fönstret när regnet bara öser ner. Jag har skappat minnen. Now that's the way I like it.

Påtal om Göteborg.Igår så var ju jag och syster som sagt där igår och vi hade det awesome. Delvis för vi är bättre än bäst men ändå. Skulle kunna stanna där hela dagen men kunde tyvärr inte,och såklart träffade vi Mr.Chockladsäl en stund där han fick vara med en liten stund och göra staden farlig. Jag klagar inte. Nu ...back to reality!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar