The greatest pleasure in life is when you do stuff people tells you,''You can never do that!''

GLad tjej som precis kom i ännu bättre form efter att få redan på att jag fick A på mitt nationella trots allt.MIIIH,det är nu jag vet att jag kan klara det mesta. Om de kan göra det så kan jag. Nu ska jag fortsätta min lycka med mat,titta på Ugly Betty och vila för jag är en aning slut efter simningen..mihihi,jag är så glad! Det ändas som fattas är syster som delar lyckan med mig på något sätt och min mobil så jag kan berätta min lycka.GLAD TJEJ♥
På fredag blir det Göteborg med klassen,Sista discot för terminen och på helgen blir det nog återträff med fina människor.Jag klagar inte i alla fall...
Tumblr_m24e112inu1rr3txuo1_400_large


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar