Söndagsångest

Sista dagen i lovet nu,skulle inte sitta ett dugg fel med någon eller några dgar mer till att bara ta det lugnt och sova till 11 istället för 5:25 och sömnproblem.Men det känns lite skönt ändå att få träffa alla i klassen igen och få sitta och göra det man tycker om med människor som man tycker om. Denna veckan så ska vi också till Götebirg igen och på helgen så blir det nog återträff med fina människor som jag saknar en aning..
Men jag klagar inte om dett vet ändå..Har haft min efterlängtade tjejkväll med syster som jag har taggat sönder sedan i februari eller t.om förra året-måste göra om det snart!,Har varit med min lilla fjoll och bara varit allmänt flumm och konstiga som vi brukar vara,har haft det en aning gött med familjen,fikan med broder var inte helt fel heller och nu så har jag äntligen skickat min mobil till service.Hoppas verkligen jag får tillbaka den snart för jag orkar inte med mammas mobil längre jag vill ha min mobil,med min musik,appar och telefonnummer. Får en sådan panik när jag får sms utav någon som det inte står vem det är ifrån.
Har nog tittat liiiite för mycket på Pretty Little Liars..
Keegan Allen,redan en gullunge sedan länge ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar