Screw it I'm young and free..

Tumblr_m2uf1pndjw1r1ceowo1_500_large

Lyrics-e5rm34iy-190325-475-271_large

 

10801-e67124-320-213_large

Skolan var ganska chill,hade lektion på engelska med någon ifrån Tyskland och imorgon blir det två prov. Ett på svenskan då det är underbara nationella och det andra på spanska..just great sedan måste jag se om jag verkligen kan komma på öppet hus på onsdag...Och på torsdag blir det ett ännu nationella och snart blir det matte nationella vilket jag så inte taggar för.Jag har verkligen jättesvårt för matte men jag gör så gott jag kan. Svenskan och spanska är lugnt för jag tycker det är kul med språk och har lätt för det men ändå.Nu ska jag f*n i mig lyssna på musik så jag kan lugna ner mig en aning för jag kommer exploder när som helst.


bexollila. skriver:

Vinnarna av '' synas på min blogg'' är dragna, checka om det blev du, om inte var gärna med igen ! - http://www.nattstad.se/bexollila?id=3032890


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar