I remember when MTV was all about music not about teen moms

Efter en hel eftermiddag med bara plugg och illamående så ska jag äntligen ta en dusch...sedan om jag kna få i mig något till kvällsmat innan jag lägger mig för att längta till simningen imorgon. Dagen har annars varit allmänt lång men ändå inte så seg,på Idrotten så ''dansade'' vi till We will rock you ,sedan lekte vi ett två,rött ljust och så höll vi på bara för att larva oss lite eftersom vi inte kunde gå ut och springa.What a pitty. Och på matten så satt Kajsa mest och visade en hel del One Direction mojs och vi lyssnade på musik medans vi var duktiga. Nu ska jag vara lika duktig ...
ÄR grymt glad att snön gick bort väldigct fort igen för jag orkar inte med mer snö.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar