glad och trött tjej.

Dagarna har varit bland de bästa! Igår åkte jag ju till syster där jag faktiskt belv ganska amazed på hennes matlagning ...(a) Och efter vi hade pratat jättemycket,lyssnat på musik och varit allmänt störda och bäst tillsammans så kom pojkarn. Vi spelade Alias och självklart...så ägde jag och syster ut varenda en. OH BURNED!
Efter att pojkarna hade åkt hem vid 22-23 så var det då allt började. Syster hade köpt frukt och choklad så vi var en aning nyttiga ändå. Vi tittade på Breaking Dawn och jag vet att syster har haft en påverkan på mig när jag nästan kan det mesta av citaten,när och vad kommer hända. - I hate to say,but...I've joined the dark side.
Mihihi....sova är onödigt för oss,vi låg vakna och pratade jättelänge om allt och det kändes skönt att få ut allt. Kan berätta allt för min fina bästa vän och det är jag glad över ♥
bilder togs,dock inte sååååå många som vi trodde men någon dag kommer de väl upp.


tack syster för allt,du gjorde dagarna bäst.
du och jag bästa vän


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar