ibland måste jag skriva av mig.


Syster , det finns seriöst ingen som du. Du vet saker om mig som ingen annan vet och du vet exakt vad du ska säga för att få mig skratta eller gråta. Det ä den som jag vänder mig till nr jag vill bara lägga mig ner och sjunka eller när jag har stunder som jag vill ha någon att studsa och skrika med för jag är lycklig.
Det går inte dölja något för dig för du vet fattar alltid när jag försöker dölja allt med ett fejkat smile , som om du ser allt bara genom att itta i mina ögon.
Det finns intar där vi inte skrattar tills vi nästan gråter eller ligger på golvet och försöker få tillbaka andan , minnena med dig är dem finaste och underbaraste man kan ha. Rum nr 6 , Hunden gillar bollar , 5 februari. Den 5 februari var en dag som förändrade hela mitt liv. Nu och föralltid.
Jag fatar inte ibland vad jag har gjort för att förtjäna dig , du finns alltid där för mig när jag känner att jag inte förtjänar det.
Jag kommer alltid finnas där för dig alltid . Spelar ingen roll om du ringer mig kvart i tre på morgonen eller något sådant kommer alltid finnas där för dig.
Det går inte skriva ner allt här för dig hur mycket du betyder för det skulle bli lika lång som en roman eller som bibeln.
Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo

Alltid vi . Nu ,igår och för alltid.
Shaak , du är inte min vän..du är min syster.
jag älskar dig !


Nala skriver:

Åh.. Simba, du är min bästa vän och min syster. Jag älskar dig så otroligt mycket och jag hade inte klarat mig genom mina dagar utan dig vid min sida. Du är en så stor del av mitt liv och du kan inte förstå hur stor. Tack för att du ville vara min vän, min syster och min sjöhäst! :3 JAG ÄLSKAR DIG SYSTER, FÖR ALLTID <3<3<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar